O mnie

Witaj na moim blogu - dziękuję za odwiedziny!

Zawsze lubiłem rajdy i samochody - dość droga zabawa, więc polubiłem wirtualne ściganie. Do tego, marzyłem o tworzeniu nowych tras - zawsze było ich za mało, były za krótkie lub zbyt łatwe...

Richard Burns Rally - gra zmieniła moje życie - najbardziej realistyczny symulator. Wydana w 2004, wciąż zachwyca grafiką, klimatem i detalami. A mamy wciąż rosnącą społeczność kierowców na całym świecie, a także moderów, twórców nowych samochodów, wtyczek i wreszcie tras! Prawie wszystko jest możliwe.

Zacząłem od programu Bob's Track Builder, a po jakimś czasie spędzonym na zbieraniu doświadczeń w modelowaniu i grafice - przy budowie takich tras jak Kormoran, RP Shakedown czy GB Sprint - postanowiłem sprawdzić swoje siły w bardziej wydajnym i zaawansowanym budowaniu, czyli oryginalnym (klasycznym) formacie RBR.

Muszę zaznaczyć, że wielką wagę przywiązuję do jakości i detali - nie uznaję pracy "na szybko" i większości skrótów w tworzeniu. To powoduje, że budowanie zajmuje dużo czasu i energii, a za tym - mniejszą ilość opublikowanych nowych odcinków.

Mam nadzieję na więcej w przyszłości.

Będę wdzięczny za wsparcie i komentarze - wszystko dla lepszych tras!

Martinez